Gyakran ismételt kérdések

Milyen termékeket forgalmaztok?

PC-ket (gamer gépek, munkaállomások, általános), laptopokat (gamer, üzleti, mindennapi) és telefonokat értékesítünk újonnan és használtan. • PC-k: gamer / workstation / általános • Laptopok: gamer / üzleti / mindennapi • Telefonok: új és használt

Új és használt termékek is vannak? Mi a különbség köztük nálatok?

Igen, mindkettő elérhető. Az új termékek gyári állapotúak, a használtak előélettel rendelkeznek; állapotuk (külső, akkumulátor, tartozékok) eltérhet. • A használt eszközök állapota típusonként változhat • Ha van állapotbesorolás, azt a termékoldalon kell nézni

Mennyi garanciát adtok?

Használt termékekre is 24 hónap garanciát vállalunk; a pontos feltételek és kivételek a Garancia oldalon vannak részletezve. • 24 hónap garancia használt termékekre is • A kivételek és részletek a Garancia oldalon találhatók

Mire nem vonatkozik a garancia?

A kizárt eseteket a Garancia oldalon soroljuk fel: tipikusan rendeltetésellenes használatból eredő hibák, sérülések vagy fogyó alkatrészek. • A pontos lista a Garancia oldalon olvasható • Terméktípustól függően eltérhet

Hogyan intézzem a garanciát, ha gond van?

Garanciális ügyintézésnél rendelés (számla) azonosító és hiba leírása szükséges; ezt követően egyeztetjük a bevizsgálás és visszaküldés lépéseit. • Kelleni fog: rendelés/számla azonosító + hiba leírás • A további lépések egyeztetéssel zajlanak (bevétel, bevizsgálás, megoldás)

Van-e elállás / visszaküldés?

Általában van elállási lehetőség; a pontos feltételek (határidő, állapot, visszaküldés módja) az ÁSZF / Elállás oldalon találhatók. • A pontos feltételek az ÁSZF / Elállás információkban vannak • Visszaküldésnél fontos lehet a csomagolás és tartozékok megléte

Milyen szállítási módok vannak?

Kiszállítás futárral vagy csomagpontra történik. • Futárszolgálat • Csomagpontos átvétel

Csak online működtök? Van személyes átvétel?

Igen, 100%-ban online működünk; ha lesz személyes átvétel, azt külön jelezzük a weboldalon vagy a rendelési folyamatban. • Jelenleg online vásárlás, kiszállítással • Személyes átvétel csak akkor, ha külön fel van tüntetve

Adtok számlát? Milyen cégformában működtök?

Igen, számlát adunk; jelenleg egyéni vállalkozóként (EV) működünk, alanyi adómentes (0%) státuszban. • Számla minden vásárlásról • EV, alanyi adómentes (0%) működés

Mit jelent a „szervizelünk is”?

Vállalunk bevizsgálást és javítást is; a pontos lehetőségek (eszköz, hiba, becsült költség) esetenként egyeztethetők. • Bevizsgálás és javítás elérhető • Részletek rövid hibaleírás alapján

A használt eszközök adatmentesítése hogyan történik?

Fontos, hogy a korábbi felhasználói adatok ne maradjanak; gyári visszaállítás/újratelepítés és törlési eljárás történik eszköztípustól függően. • Telefon: gyári visszaállítás és fiókleválasztás • PC/laptop: rendszer-újratelepítés / törlés

Milyen állapotban vannak a használt termékek (külső, akkumulátor, kijelző)?

Előfordulhatnak esztétikai nyomok és eltérő akkumulátor-állapot; ha van állapotleírás, az a termékoldalon található. • Külső állapot készülékenként eltérhet • Akkumulátor állapot eszközfüggő (különösen telefon/laptop esetén)

Mi jár a termékhez? (töltő, kábelek, doboz, kiegészítők)

A tartozékok eszközönként változhatnak; a pontos csomagtartalom a termékoldalon vagy a rendelés visszaigazolásában szerepel. • Tartozékok termékfüggőek • Csomagtartalom a termékoldal alapján

Operációs rendszer / licenc: mi van a PC-ken és laptopokon?

Az operációs rendszer és licenc termékenként eltér; érdemes ellenőrizni a termékleírásban, van-e telepített rendszer és milyen licenc. • OS megléte termékfüggő • Licenc típusa a termékleírásban ellenőrizhető

Hogyan válasszak gépet (gamer / munka / általános)?

Írd le, mire használod (játékok, felbontás, programok, költségkeret), és segítünk eldönteni, gamer PC, workstation vagy üzleti laptop a megfelelő választás. • Használat + költségkeret mint kiinduló pont • Játékoknál: felbontás és cél FPS fontos • Munkánál: programok és memória/CPU igény számít