PC-ket (gamer gépek, munkaállomások, általános), laptopokat (gamer, üzleti, mindennapi) és telefonokat értékesítünk újonnan és használtan. • PC-k: gamer / workstation / általános • Laptopok: gamer / üzleti / mindennapi • Telefonok: új és használt
Igen, mindkettő elérhető. Az új termékek gyári állapotúak, a használtak előélettel rendelkeznek; állapotuk (külső, akkumulátor, tartozékok) eltérhet. • A használt eszközök állapota típusonként változhat • Ha van állapotbesorolás, azt a termékoldalon kell nézni
Használt termékekre is 24 hónap garanciát vállalunk; a pontos feltételek és kivételek a Garancia oldalon vannak részletezve. • 24 hónap garancia használt termékekre is • A kivételek és részletek a Garancia oldalon találhatók
A kizárt eseteket a Garancia oldalon soroljuk fel: tipikusan rendeltetésellenes használatból eredő hibák, sérülések vagy fogyó alkatrészek. • A pontos lista a Garancia oldalon olvasható • Terméktípustól függően eltérhet
Garanciális ügyintézésnél rendelés (számla) azonosító és hiba leírása szükséges; ezt követően egyeztetjük a bevizsgálás és visszaküldés lépéseit. • Kelleni fog: rendelés/számla azonosító + hiba leírás • A további lépések egyeztetéssel zajlanak (bevétel, bevizsgálás, megoldás)
Általában van elállási lehetőség; a pontos feltételek (határidő, állapot, visszaküldés módja) az ÁSZF / Elállás oldalon találhatók. • A pontos feltételek az ÁSZF / Elállás információkban vannak • Visszaküldésnél fontos lehet a csomagolás és tartozékok megléte
Kiszállítás futárral vagy csomagpontra történik. • Futárszolgálat • Csomagpontos átvétel
Igen, 100%-ban online működünk; ha lesz személyes átvétel, azt külön jelezzük a weboldalon vagy a rendelési folyamatban. • Jelenleg online vásárlás, kiszállítással • Személyes átvétel csak akkor, ha külön fel van tüntetve
Igen, számlát adunk; jelenleg egyéni vállalkozóként (EV) működünk, alanyi adómentes (0%) státuszban. • Számla minden vásárlásról • EV, alanyi adómentes (0%) működés
Vállalunk bevizsgálást és javítást is; a pontos lehetőségek (eszköz, hiba, becsült költség) esetenként egyeztethetők. • Bevizsgálás és javítás elérhető • Részletek rövid hibaleírás alapján
Fontos, hogy a korábbi felhasználói adatok ne maradjanak; gyári visszaállítás/újratelepítés és törlési eljárás történik eszköztípustól függően. • Telefon: gyári visszaállítás és fiókleválasztás • PC/laptop: rendszer-újratelepítés / törlés
Előfordulhatnak esztétikai nyomok és eltérő akkumulátor-állapot; ha van állapotleírás, az a termékoldalon található. • Külső állapot készülékenként eltérhet • Akkumulátor állapot eszközfüggő (különösen telefon/laptop esetén)
A tartozékok eszközönként változhatnak; a pontos csomagtartalom a termékoldalon vagy a rendelés visszaigazolásában szerepel. • Tartozékok termékfüggőek • Csomagtartalom a termékoldal alapján
Az operációs rendszer és licenc termékenként eltér; érdemes ellenőrizni a termékleírásban, van-e telepített rendszer és milyen licenc. • OS megléte termékfüggő • Licenc típusa a termékleírásban ellenőrizhető
Írd le, mire használod (játékok, felbontás, programok, költségkeret), és segítünk eldönteni, gamer PC, workstation vagy üzleti laptop a megfelelő választás. • Használat + költségkeret mint kiinduló pont • Játékoknál: felbontás és cél FPS fontos • Munkánál: programok és memória/CPU igény számít